Sunday, 5 August 2012

Radiusite half moon

finally, i got this shawl...

dengan penat lelah mencari shawl ni..cewah beria plak la qiela ni..shawl pun nak kecoh..

Hey u'alls ingat senang ke nak cari shawl yang memag dh cari slama ni.sbb bila tengak kat page radiusite selalu sold out..mestila,boleh jadi giler tau tengol shawl2 dia.semua lawa2..
nak melangkah ke butik radiusite memang xsampai2.mane taknya, qiela busy je.lagi2 nak raye ni..

huuhuu..tadi pegila  Jusco Au2..pusing2 punye pusing,nampak la shawl ni.mungkin booth ni pengedar Radiusite.qiela pun x sure..belek punya belek,nak cari wane pink.biasa la fav colour qiela.tp xda.mama plak yang beli...ishhh x boleh jadi ni,sbb nak pakai ngn baju yang seswai, xda.
ermm chantek plak yang satu ni...



p/s tolong ambaikan background kat blakang tu ye..x sengaja position.

sambung balik,walaupun ni bukan la pilihan yang seadanya..tapi chantek jg,notbad juga..betul x?

so kalo korang nak tgk2 shawl yang banyak jenis n chantek2 lagi,korag rajin2 la langkah kaki kat butik dia.kalo qiela ni malas skit,tengok kat blog radiusite

1 comment:

she ma sakura said...

nak juga beli ..:)